• (Android) Join Clash 3D codes verhogen primogems

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Join Clash 3D ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Join Clash 3D IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codes verhogen primogems ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Join Clash 3D 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Best leuk ... de gevechten aan het einde van de runs zijn mijn favoriete onderdeel. Door de gevechten was het belangrijk om onderweg mannen op te pikken, maar geen geluid of geluidseffecten maakten het overweldigend. Korte runs en lange advertenties waren de dealbreaker voor mij en er waren advertenties voor alles .. advertenties aan het einde van elke ronde, advertenties om prijzen te claimen, geluid voor advertenties maar niet voor het spel??? ga hier weg!

    ook 0 02-01-202o 9o99ooooook mo kooi op

    Het spel is best leuk, zal niet liegen. Maar... Hoe zit het met de advertenties? Als ik op nee druk, wil ik geen advertenties, waarom krijg ik ze dan eigenlijk? Op dit moment is de optie zinloos en tijdverspilling... Ik ben nog nieuw in het spel en de advertenties zijn eigenlijk het enige probleem. *Tot dusver* 1 suggestie, hoewel~ Misschien de manier veranderen waarop de kleine koning elke keer valt? Gewoon zeggen, dezelfde animatie wordt een beetje oud. Ik hou van de schattige kleine overwinningsdans die ze doen!

    het is best goed, ik weet niet alleen waarom het enigszins afhankelijk is van internet

    Join Clash 3D Arkada cphn

    Zuigen

    Deze game is erg verslavend, maar heeft wat meer verbeeldingskracht nodig. Zoals elke 5 lvls die je aanvalt, krijg je eerst een wapen een houten plank, dan een grote rots, dan een houten zwaard en dan een stenen zwaard. Al snel zou het wapens worden zoals een dubbelbladig zwaard. heb ook een catalogus nodig voor de wapens, net als de skins En de hp je moet upgrades krijgen voor je basismateriaal zoals in plaats van paars basismateriaal LAVA-basismateriaal dus in plaats van een kopie te zijn van de andere games, voeg mijn ideeën toe, het zal uniek zijn

    TikTok, Facebook Top Downloader van niet-game-apps in maart

    Zo epic is het niet vanwege de reclame!!!!!!!!

    Alles aan het spel is goed, behalve na elk level een lange a$$ advertentie. Ik begrijp dat je ze nodig hebt in het spel. Laat de speler tenminste een paar levels spelen en plaats dan een advertentie of verkort de advertenties. Dat is de enige reden waarom ik het spel heb verwijderd

    Het spel is leuk


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :