• (iOS) Jackal Squad - Arcade Shooting מרמה אינסוף קריסטלים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jackal Squad - Arcade Shooting ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jackal Squad - Arcade Shooting IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ מרמה אינסוף קריסטלים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jackal Squad - Arcade Shooting 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

     

    אני גיימר מהבית הספר הישן וזה ממש בסמטה שלי. אני אוהב את זה!!!

    בז'אנר שלו, זה מושלם.

    משחק נהדר! טוב להעברת זמן ותודה למפתחים על עדכון הנושא הקודם שדיווחתי עליו. אני ממליץ לנסות אם אתה אוהב משחקים נוכלים.

    אוהב את הנושא של זה אבל לא אוהב כמה המסך שלך עמוס עם חלונות קופצים, צפה במודעה על זה וזה, יותר מדי בלאגן מיותר. המשחק מרגיש איטי והמיפוי נהיה מוזר מאוד בשלבים מאוחרים יותר. כמה מפות בקושי קשה הן כמעט בלתי אפשריות עם כמות האויבים והקליעים שמגיעים אליך. בנוסף הסר את תגי המחיר על הטנקים האחרים, תגביל את רוב תוכן השחקנים שלך. פתחתי את כל הטנקים מלבד אלו שעליהם תגי מחיר. סליחה אבל השתעממתי.

    זהו למעשה משחק ארקייד רטרו דמוי אלוהים מדהים, אני ממליץ בחום לנסות אותו!

    זה המשחק הסלולרי הגרוע ביותר שאי פעם שיחקתי בו. אתה אפילו לא יכול לעבור את השלב הראשון כי כשאתה יורה באויבים הם לא מתים.. פשוט זרוק זהב ותמשיך לירות עליך עד שהמסך מלא באויבים שימיסו אותך. אחרי שהם מפילים זהב הדמות שלך כבר לא יורה עליהם. ואז המשחק נגמר. רק אל תוריד את האשפה הזו.

    מְשַׁעַשֵׁעַ

    זה משחק נחמד חוץ מזה שהוא קשה וכל הזמן חזר על אותן רמות שוב ושוב אז מחקתי את המשחק ולעולם, לעולם, לעולם לא, לעולם לא מעריך את זה יותר!!? כל כך מפתחי עבודה טובים, הרגע הפכת את המשחק הטוב ביותר גם לאחד המתסכלים, אז תודה רבה לך. ואני שונא את המשחק הזה

    אתה יכול לתת מגילה יותר טובה!!!

    שיבוט ארכירו גנרי

    המשחק הזה מזכיר לי משחק שהייתי משחק בו כשהייתי ילד

    המשחק ממש כיף אבל מה שאני לא אוהב בו הוא מפוקסל הייתי אוהב אותו אם זה היה החיים האמיתיים או משהו חוץ מפיקסלאד

    זה משחק קטן ומגניב, הלוואי והייתה גרסה גדולה יותר שלו שאוכל לשחק ב-Xbox שלי

    אנא הוסף נשק מיוחד (נוסף), כמו טילים, גרנדות, מכת מסלול, מטוס אוויר, נפאלם. הוסף גם חיזוקים זמניים כמו מגנט, מהירות, מגן וכו'. הוסף מפה קטנה. הוסף סימני מסלול, מנוע, צלילי שבירה, הבזק לוע, עשן, צלילי אקדח מציאותיים במקום צלילי לייזר pew pew pew. הוסף מלווה זמני ברמה לחילוץ שילווה אותך לזמן קצר במיוחד בחלקים קשים יותר של המשחק. ל-Gsme חסר חומר

    כיף אולד סקול קלאסי, ממליץ בחום

    המשחק ממש טוב ומעניין, כיף לשחק ומרגש. אבל התקלה ממש ממש גרועה, בבקשה תקן את זה

    כיף מאוד לא צריך לשלם כדי לשחק אבל המחירים הוגנים

    אני אוהב את המשחק מאוד. מזכיר לי את Metal Slug. רק התלונות הן הקולות האנושיים. הם חזקים מדי בהשוואה לכל שאר הצלילים, ואני שונא את הקול של START.

    משחק מבוסס אנרגיה. מיידי כוכב אחד בשבילי.

    אתה לא יכול לנצח, כל כך הרבה אויבים, שדרוג זה לא מספיק!!!!!

    Jackal Squad - Arcade Shooting Arkādes spēles ykfl

    אני מאוד מעריך על העדכון ועל האקדח זה המשחק הכי טוב אחי אוהב את זה תודה רבה אני אוכל לוודא שאני אוהב את זה

    Jackal Squad - Arcade Shooting Arkādes spēles ykfl

    המשחק הזה מקלקל שהוא יורה באמצע הרמה

    משחק מקסים וגם גרפיקה נהדרת מאוד נהנו ממנו בגדול

    זיכרונות מדהימים 100% ותגמולים מדהימים 100%

    Jackal Squad - Arcade Shooting Arkādes spēles ykfl

    אני שונא את המשחק הזה באזור 4 רמה 7 יש אינסוף מטוסי AA4 אל תשחק במשחק הזה זה מבאס


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :